Pełna kontrola nad przeładunkiem. COMBILOK G1 dla profesjonalistów
Na każdym placu przeładunkowym priorytetem jest bezpieczeństwo ludzi i towarów. Dynamiczne tempo pracy, presja czasu i różnorodność pojazdów sprawiają, że każda luka w procedurze może prowadzić do kosztownych błędów, a nawet wypadków. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie ruchem wiedzą, jak ważna jest automatyzacja, kontrola i niezawodność – właśnie te potrzeby spełnia system blokady pojazdów COMBILOK G1.
2025-04-23, 13:01

Co to jest COMBILOK G1?

To w pełni zautomatyzowany system blokady kół, który uniemożliwia przypadkowy odjazd pojazdu podczas załadunku lub rozładunku. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie we wszystkich punktach, gdzie odbywa się przeładunek – niezależnie od branży czy wielkości floty. 

COMBILOK chroni pracowników magazynu, kierowców, ładunek, sprzęt i infrastrukturę.

Dlaczego COMBILOK to narzędzie dla menedżera ruchu?

  1. Zwiększenie bezpieczeństwa Zintegrowana sygnalizacja świetlna i dźwiękowa jasno wskazuje, kiedy pojazd może wjechać, a kiedy stanowisko nie jest gotowe. Blokada działa jednym przyciskiem – bez ryzyka błędu ludzkiego.

  2. Pełna kontrola nad stanowiskiem przeładunkowym System współpracuje z bramą oraz rampą przeładunkową, co daje kompleksową kontrolę nad każdym etapem operacji. Można dopasować wysokość ramienia do niemal każdego pojazdu – również tych nietypowych – a całość obsługiwana jest z poziomu stanowiska wewnętrznego.

  3. Skuteczna komunikacja COMBILOK zapewnia intuicyjną komunikację między kierowcą a pracownikiem magazynu. Dzięki zmianom świateł i wyraźnym sygnałom każdy wie, kiedy i co ma robić, bez potrzeby dodatkowych instrukcji czy ryzyka nieporozumień.

  4. Trwałość i niezawodność System wykonany jest ze stali ocynkowanej, odpornej na trudne warunki pogodowe i intensywną eksploatację. Nie posiada wrażliwych mechanicznych elementów, które mogłyby ulec uszkodzeniu. To oznacza mniej przestojów i większą przewidywalność pracy.

system blokady pojazdu Combilok G1

Jak działa COMBILOK G1?

  1. W stanie spoczynkowym światło wewnątrz magazynu jest czerwone, a na zewnątrz zielone – pojazd może dokować.

  2. Po podjechaniu pojazdu pracownik uruchamia blokadę jednym przyciskiem.

  3. Ramię wysuwa się automatycznie za kołem pojazdu, rozpoczynając blokowanie.

  4. Światło zewnętrzne zmienia się na czerwone – blokada aktywna.

  5. Po aktywacji blokady można otworzyć bramę i uruchomić rampę przeładunkową.

  6. Po zakończeniu procesu rampa wraca do pozycji spoczynkowej, brama zostaje zamknięta, a blokada zwolniona.

  7. Światła wracają do stanu początkowego – kierowca może odjechać.

Czas jednego cyklu wynosi około 30 sekund.

Elastyczność konfiguracji

COMBILOK oferuje dodatkowe opcje dostosowania, w tym:

  • ramię w wersji podwyższonej lub obniżonej,

  • ramię o 150 mm krótsze, jeśli brakuje miejsca,

  • dodatkową sygnalizację świetlną wewnątrz budynku.

System COMBILOK G1 automatyzuje najbardziej newralgiczny punkt procesu przeładunku: moment, w którym pojazd może odjechać. To rozwiązanie, które realnie zmniejsza ryzyko wypadków, poprawia komunikację, przyspiesza operacje i zwiększa kontrolę.

Dla osób zarządzających ruchem na placu, COMBILOK G1 to narzędzie, które wprowadza porządek, bezpieczeństwo i powtarzalność w codzienną logistykę.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Rogulska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.